فروش سيم كارتهاي ايرانسل

برای نخستین بار در ایران، ایرانسل بدون نیاز به پرداخت ودیعه ثبت نام و سپری نمودن دوره انتظار، سیم کارتهای خود را به فروش می رساند . فقط 15دقیقه زمان لازم است تا ثبت نام نموده وسیم کارت ایرانسل خود را دریافت نمائید.

نحوه شروع

برای ثبت نام 3 گام باید برداشته شود:
گام اول: یک بسته راه اندازی "پرداخت ماهیانه" خریداری نمایید که شامل سیم کارت، فرم ثبت نام و دفترچه راهنماست.
گام دوم: شماره تلفن همراهتان را ثبت نمایید. باید به هنگام مراجعه به توزیع کننده مجاز، سیم کارت یا بدنه سیم کارت خود را به همراه داشته باشید. ایرانسل مطابق قانون موظف است تا مشخصات مشترکین خود را ثبت نماید. این کار به روش های زیر قابل انجام است:
   1. مراجعه به فروشندگان مجاز
   2. اینترنت: با مراجعه به ثبت نام
   3. تکمیل فرم ثبت نام موجود در بسته راه اندازی
توجه: توصیه می کنیم تا با مراجعه به یک توزیع کننده مجاز در کمترین زمان به شبکه متصل شوید. بخاطر داشته باشید که در هنگام انجام هر یک از روش های فوق باید اصل مدرک شناسایی را به همراه داشته باشید (لطفاً یک کپی از مدرک شناسایی را نیز به همراه داشته باشید).
مطابق جدول زیر برای مدرک شناسایی گزینه های متفاوتی وجود دارد:
مشترکمدرک شناسایی
اتباع ایرانییکی از موارد زیر:
  1. شناسنامه
  2. کارت ملی
  3. گذرنامه
  4. گواهینامه رانندگی
اشخاص زیر 18 سالکلیه اشخاص زیر 18 سال باید فرم ثبت نام تکمیل شده به نام یک فرد بالای 18 سال را به همراه یکی از مدارک زیر متعلق به همان فرد ارایه نمایند:
  1. شناسنامه
  2. کارت ملی
  3. گذرنامه
  4. گواهینامه رانندگی
اتباع خارجیگذرنامه
اشخاص حقوقییکی از موارد زیر:
  1. سند ثبت شرکت
  2. اظهارنامه مالیاتی شرکت
  3. مجوز تجاری شرکت
  4. آگهی روزنامه رسمی متضمن ثبت شرکت
اطلاعات ارائه شده در فرم ثبت نام باید با مدرک ارائه شده مطابقت داشته باشند. می توانید این مدرک را به همراه برچسبهای موجود در بسته راه اندازی که به منظور تأیید ارائه مدرک بر روی گوشه بالا و سمت راست آن چسبانده می شود، در زمان ثبت نام به توزیع کننده تحویل دهید. برای صدور سیم کارت فعال ایرانسل تکمیل ثبت نام الزامی است. این بدان معناست که مشترک تا زمان تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مدرک لازم قادر به استفاده از تلفن همراه خود نخواهد بود. تکمیل ثبت نام منوط به دریافت پیام کوتاه از ایرانسل مبنی بر تایید ثبت نام می باشد.
گام سوم: تماس بگیرید!
به محض تکمیل ثبت نام، شماره تلفن همراه شما فعال خواهد شد. تکمیل ثبت نام منوط به دریافت پیام کوتاه از ایرانسل مبنی بر تأیید ثبت نام می باشد. پس از آن شما می توانید با خیال راحت تماس هایتان را برقرار نمایید.

از این راحت تر ممکن نیست!
برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین، با شماره 130 با استفاده از تلفن همراه ایرانسل خود تماس بگیرید. این تماس ها بر حسب نرخ های ایرانسل به ایرانسل محاسبه می شوند. شما همچنین می توانید از سایر خطوط با شماره 09351300000 تماس بگیرید. این تماس ها بر اساس نرخهای تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه می گردند.
اطلاعات منعکس شده در این وب سایت فقط به منظور تبلیغات بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمی باشد. با وجود اینکه ایرانسل تمام سعی خود را در تضمین صحت این اطلاعات در زمان انتشار آن بکار گرفته است، در صورت وجود اشتباه چاپی در متن و احتمال ضرر، این شرکت هیچ مسئولیتی نسبت به آن نداشته و نمی پذیرد.


از خدمات ایرانسل بهره‌مند شوید

صورت ریز مکالمات:
صورت ریز مکالمات شامل گزارش کامل مصرف ماهیانه شما می باشد. این گزارش منعکس کننده شماره مقصد، مدت زمان مکالمه، زمان برقراری تماس و هزینه تماس است.

خدمات مشترکین ایرانسل:
یک خط تلفنی شبانه روزی برای ارائه کمک و پشتیبانی و امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ایرانسل در خدمت شماست. فقط کافیست شماره 130 را بگیرید!

پیامهای نوشتاری: خدمات پیام کوتاه (SMS)
سرویس پیام کوتاه به شما اجازه می دهد تا پیامهای نوشتاری رابه سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از آنها دریافت نمائید. هر پیام نوشتاری شما می تواند حداکثر معادل 160 حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان انگلیسی و یا 70 حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان فارسی باشد. برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکز پیام اطمینان حاصل فرمائید.
شماره مرکز پیام ایرانسل 09350001400 می باشد.

انتقال تماس تلفنی:
شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هر شماره تلفن دیگری به جزء تلفن همراه خود منتقل کنید.

کنفرانس تلفنی:
با استفاده از این سرویس می توانید بطور همزمان با حداکثر پنج نفر دیگر صحبت کنید. مهم نیست که این افراد در کدام نقطه واقع شده اند و یا از کدام شبکه مخابراتی استفاده می نمایند، فقط کافیست که در آن نقطه پوشش شبکه داشته باشیم.

سرویس شناسایی تماس گیرنده (CLIP):
این سرویس به شما امکان می دهد تا قبل از پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.

سرویس مسدود نمودن تماس:
این سرویس به شما امکان می دهد تا در مواقع لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس جلو گیری نمایید.

قوانین قطع خدمات
اگر مشتری در مدت 30 روز صورتحساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت 21 روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت تماس و SMS خواهد بود. در صورت عدم پرداخت صورتحساب در این دوره 21 روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود. که در آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد. اگر مشترک 90 روز در حالت تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (و حساب او) از شبکه حذف می گردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره 130 با استفاده از تلفن همراه ایرانسل خود تماس بگیرید هزینه این تماس صرفنظر از مدت زمان مکالمه معادل هزینه ثابت یک دقیقه تماس ایرانسل به ایرانسل می باشد. شما همچنین می توانید از هر خط دیگری با شماره 09351300000 تماس بگیرید. این تماس ها بر اساس نرخ های تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه می گردد.
اطلاعات موجود در این وب سایت تنها به منظور تبلیغات بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمی باشد. با اینکه ایرانسل تمام سعی خود را به کار گرفته تا صحت این اطلاعات را تضمین نماید ولی نمی‌تواند در قبال هیچ هزینه، ضرر و یا خسارتی که در نتیجه اشتباه تایپی، اطلاعات نادرست و یا تغییرات به عمل آمده متوجه کسی شده مسئول باشد.
خدمات ایرانسل ممکن است بدون هیچ تذکر قبلی تغییر یافته، اضافه شده و یا کاهش یابند. تمام حقوق برای ایرانسل محفوظ می باشد و این مطالب نباید به هیچ نحوی مورد بهره برداری قرار گرفته و یا بدون اجازه کتبی ازایرانسل به طور کامل یا جزئی مورد کپی برداری قرار بگیرد.

طرح پرداخت ماهیانه
اکنون صحبت کنید و بعداً بپردازید! طرح پرداخت ماهیانه از مشتریان خود می خواهد تا هزینه اشتراک ماهیانه را بپردازند و صورتحساب تماس های گرفته شده را جداگانه دریافت کنند.
در پایان هر ماه صورتحساب ماهیانه همراه با ریز مکالمات انجام شده (بنا به درخواست مشتری) برای مشترک فرستاده خواهد شد.

تعرفه های طرح پرداخت ماهیانه
اشتراک ماهانه7.500 ریال
نوع سرویستوضیحاتساعات اوج مصرفساعات کاهش مصرف
تماس های داخل کشور499 ریال / دقیقه
تماس های خارج کشورمنطقه 1: تمام کشورهای جهان به غیر از آنهایی که در محدوده های 2 و3 ذکر شده اند2.022 ریال / دقیقه1.933 ریال / دقیقه
منطقه 2: ویتنام ، کوبا، سورینام، گویان فرانسوی، رییونیون، آنتیل فرانسوی، جزایر والیس و فورتونا5.243 ریال / دقیقه5.154 ریال / دقیقه
منطقه 3: افغانستان2.477 ریال / دقیقه2.388 ریال / دقیقه
تماس با خدمات مشترکین با شماره 130 از تلفن همراه ام تی ان ایرانسلدریافت هزینه ثابت، معادل یک دقیقه تماس
(صرف نظر از مدت مکالمه)
499 ریال / مکالمه
انتقال صدای زنگ و پیام تصویری480 - 640 ریال384 - 512 ریال
معادل 3 یا 4 پیام کوتاه، بسته به حجم پیام ارسالی
پیام های کوتاه داخل کشوراشتراک رایگان. بدون هزینه فعال سازی160 ریال128 ریال
پیام کوتاه خارج کشورمنطقه 1: تمام کشورهای جهان به غیر از آنهایی که در محدوده های 2 و3 ذکر شده اند1.500 ریال
منطقه 2: ویتنام، کوبا، سورینام، گویان فرانسوی، رییونیون، آنتیل فرانسوی، جزایر والیس و فورتونا1.000 ریال
منطقه 3: افغانستان1.000 ریال
جستجو در فهرست شماره های تلفن
(150 یا 09351500000 )
اشتراک رایگان. بدون هزینه فعال سازی499 ریال / دقیقه
کنفرانس تلفنیاشتراک رایگان. بدون هزینه فعال سازیهر کنفرانس تلفنی به عنوان یک تماس مستقل برقرار می شود و هزینه آن به صورت مجزا بر اساس مقصد و زمان تماس محاسبه می شود.


سرویس های ارزش افزوده
نوع سرویستوضیحاتهزینه
صورت ریز مکالمات
(مستقیماً از حساب کسر می گردد)
اشتراک ماهیانه 10.000 ریال
درخواست موردی10.000 ریال
نمایش شماره تماس گیرندهاشتراک رایگان. بدون هزینه فعالسازیرایگان
مسدود نمودن تماساشتراک رایگان. بدون هزینه فعال سازیرایگان
انتظار مکالمهاشتراک رایگان. بدون هزینه فعال سازیرایگان
انتقال مکالمهاشتراک رایگان. بدون هزینه فعال سازیهزینه بخش انتقالی، معادل تماسی است که از تلفن همراه ایرانسل مشترک برقرار شده باشد - به غیر از تماس هایی که به پیام گیر صوتی منتقل می شوند.
کنفرانس تلفنیاشتراک رایگان. بدون هزینه فعال سازیرایگان
بسته بازگشت (هزینه به توزیع کننده پرداخت می شود.)83.962 ریال
تغییر مالکیت/نشانی (مستقیماً از حساب کسر می گردد)60.000 ریال

- ساعات اوج مصرف: 8:00 تا 20:59 شنبه تا پنج شنبه
- ساعات کاهش مصرف: 21:00 تا 7:59 شنبه تا پنج شنبه - تمام اوقات شبانه روز جمعه و تعطیلات رسمی
- هزینه تماس از لحظه برقراری، بر اساس دوره های یک دقیقه ای محاسبه می گردد. بدین صورت که حتی اگر بخشی از یک دقیقه را مصرف نموده باشید، آن دقیقه، کامل محاسبه می گردد. (تماس با خدمات مشترکین که صرفنظر از مدت مکالمه فقط هزینه ای ثابت را در بر می گیرد، از این قاعده مستثنی می باشد).
- عملیات صدور صورتحساب در اولین روز هر ماه انجام می شود.
- در هنگام صدور صورتحساب 5% مالیات و 1% عوارض به مجموع هزینه های مشتری اضافه می شود.
- 5% مالیات و 1% عوارض به هزینه خرید بسته بازگشت اضافه می‌گردد.


پرسشهای متداول

پیام کوتاه (SMS)
شماره مرکز پیام کوتاه (SMS Centre) چند است؟
00989350001400

آیا می توان یک SMS را برای چند نفر فرستاد؟
بله این سرویس را با استفاده از گوشی خود می توانید فعال کنید.

چند شماره تلفن می توانیم در سیم کارت خود ذخیره کنیم؟
٢٥٠ شماره

آیا سیستم تایید دریافت پیام وجود دارد؟
بله می توانید آن را از منوی گوشی خود فعال کنید.

چرا من نمی توانم SMS بفرستم در حالیکه این سرویس برای من فعال است؟
ابتدا شماره مرکز پیام کوتاه (SMS Centre) را کنترل کنید و مطمئن شوید که در منطقه ای که واقع هستید، پوشش شبکه وجود دارد. اگر مشترک طرح "پیش پرداخت" هستید ممکن است از اعتبار مکالمه کافی برای ارسال SMS برخوردار نباشید و اگر مشترک "پرداخت ماهیانه" می باشید، ممکن است صورتحساب خود را پرداخت ننموده باشید.

تعرفه ها
منظور از ساعات اوج مصرف و ساعات کاهش مصرف چیست؟
ساعات اوج مصرف یعنی از 8:00 تا 20:59 روزهای شنبه تا پنج شنبه و ساعات کاهش مصرف یعنی از 21:00 تا 7:59 کلیه روزها و روزهای جمعه و تعطیلات عمومی.

مدیریت اعتبار
آیا مدیر یک شرکت می تواند برای کارکنان خود صورت ریز مکالمات در خواست نماید؟
بله، با درخواست نماینده شرکت امکان دریافت آن وجود دارد.

هر چند روز یکبار صورتحساب صادر می شود؟
صورتحساب بصورت ماهانه صادر می شود.

چند روز برای پرداخت صورتحساب مهلت داریم؟
30 روز از تاریخ صدور صورتحساب

پوشش شبکه
در کدام شهرها پوشش شبکه وجود دارد؟
تهران، تبریز، مشهد، ساری، کرج، ارومیه، مراغه، قم، اردبیل، کرمانشاه، شیراز، خرم آباد، همدان، مشکین شهر، گرمی، سراب و شهرقدس

اطلاعات در مورد پوشش شبکه در نقاط مختلف کشور را از کجا به دست می آوریم؟
شما با مراجعه به صفحه نقشه مناطق تحت پوشش می توانید نقشه پوشش شبکه را دریافت کنید. همچنین از طریق تماس با مرکز پشتیبانی امکان e-mail آن برای شما وجود دارد.

مسدود نمودن تماس
چه طور میتوان تماسهای خروجی را مسدود کرد؟
*35*0000#

چه طور میتوان تماسهای ورودی را مسدود کرد؟
*33*0000#

تعویض شماره تلفن همراه
آیا میتوانم شماره خود را عوض کنم؟
بله، شما می توانید به یک مرکز سرویس مراجعه کنید و با خرید یک بسته راه انداری مجدد - و یا از طریق تماس با مرکز تماس این کار را انجام دهید.

تعویض تعرفه
آیا میتوانم سیم کارت پیش پرداخت را به سیم کارت پرداخت ماهیانه تبدیل کنم؟
بله، و با انجام این کار کلیه اعتبار شما به سیم کارت جدیدتان منتقل می شود

شرایط ثبت نام
در چه سنی مشتری میتواند سیم کارتی به نام خود خریداری کند؟
افرادی که 18 سالشان تمام شده باشد

مدارک لازم برای ثبت نام
چه مدارکی برای خرید سیم کارت لازم است؟
تنها لازم است یک مدرک شناسایی معتبر ارائه کنید. مدارک مورد قبول برای ثبت نام:
   اتباع ایرانی: شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه و یا گواهینامه
   اتباع خارجی: گذرنامه
   اشخاص حقوقی: سند ثبت شرکت، اظهارنامه مالیاتی شرکت، مجوز تجاری شرکت و یا آگهی روزنامه رسمی متضمن ثبت شرکت.
   افراد زیر 18 سال: فرم ثبت نام تکمیل شده به نام یک فرد بالای 18 سال به همراه شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه و یا گواهینامه رانندگی همان شخص.

انتخاب زبان
چه طور می توانم زبان ارتباطی خود با ایرانسل را تعیین کنم؟
شما می توانید در هنگام ثبت نام نوع زبان خود (فارسی/ انگلیسی) را انتخاب کنید و یا بعدا با مرکز پشتیبانی برای این کار تماس بگیرید و یا با وارد کردن کد #2*140* و سپس "تایید" (برای طرح پیش پرداخت) و یا کد #2*130* و سپس "تایید" (برای طرح پرداخت ماهیانه) زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

نقشه مناطق تحت پوشش شبكه ايرانسل
براي ديدن نقشه مناطق تحت پوشش شبكه ايرانسل اینجا كليك كنيد
  
نویسنده : parviz ; ساعت ٢:٢٦ ‎ب.ظ روز شنبه ٢٦ خرداد ،۱۳۸٦